tosig!!!!!!

Blir så trött på folk!! Varför kan man inte få behålla sina egna grejer, om man inte har råd att köpa det man vill ha så får man väl för fan spara till det som alla andra normala människor. Man kan väl fan inte bara gå runt och sno nån annans telefon bara för att man vill ha en sån!!!

Blir så fruktansvärt förbannad när jag tänker på det. Det hände i onsdags på habana och det värsta är att vi var ett slutet sällskap, ska man inte kunna lita på någon alls längre eller vad är det frågan om?!

Det är inte telefonen i sig som stör mig, det är mitt kort jag vill ha tillbaka, alla nummer, alla bilder, medddelanden osv, det är ju det som betyder nåt. Telefonen kan man köpa ny men du kan ju aldrig ersätta dina minnen du har på ditt kort!! Blir så ledsen att folk verkligen gör på det viset..

Jag får tillbaka mitt nummer på måndag eller tisdag och det är ju skönt att man kan få samma nummer tillbaka men alla mina kontakter och allt..

Jaja är inte på det bästa humöret direkt så har inget kul att skriva..

Skicka era nummer till mig..

Förutom detta missödet så var det en väldigt trevlig kväll!
Tack tjejer för en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: michelle

Förjävligt,man blir såå arg! Pusss

2009-10-02 @ 13:47:50
Postat av: Jonte

tradit att det händer... men det kunde ha varit värre.. tänk om du inte kunnat mitt nummer i huvudet... då hade det varit panik... :) puss o kram

2009-10-05 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0