vad är det för fel på folk?

Ja helt seriöst asså.. Natten på jobb igår var lugn, skönt spel och lagom mycket.. Men vissa människor är ju bara för mycket asså, hur kan man sitta och försöka smeka en dealer på benet med sin fot under spel?!!

Haha dåär man lagom knäpp alltså, förstår inte vad det är för fel på folk ibland. En sitter och luktar på en och en sitter och försöker smeka en på benet, hmm..

Men som sagt, den siste idioten är inte född än haha


Och igår nar jag och Vikkan var på väg till t-banan efter jobb vid 05.30 ser vi nånting som vi inte sett förut.. En man med sin hund som gör sina behov, mitt i gången INNE på centralen!! Hallå?! Mannen plocka ju upp efter hunden men det hjälper ju liksom inte direkt när det är inomhus haha..

Somliga folk säger jag bara..

Nu ska jag iväg på stan och försöka hitta en stor röd blomma som Emma kan ha i håret när hon tävlar imorgon, det blir ett projekt det men det ska jag nog lösa :)

Ha en skön fredag på er!



Kommentarer
Postat av: Jonte

Haha, jag uppfatta det först som att både mannen och hunden uträttade sina behov... haha nog dåligt att sitta och skita med sin hund inomhus i T-banan, snacka om rutinerat!



Sista idioten är inte född säger du... jag tror att det va ren tur att det inte va jag som satt och spela... lukta på och smeka på benet lite, det är rena amatörernas afton... :)

2009-10-20 @ 14:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0