Vad händer?

Vad är det som händer i Despan egentligen???  Kathrine är ju helt väck, men det har man ju egentligen vetat hela tiden men nu börjar det bli lite mycket faktiskt.. Och scenen med den nya familjen, Danny och hans mamma var faktiskt lite väl läskig tycker jag eller?

Och vad är det som händer med Julie, att hon har ett förhållande med honom liksom?? Var det därför de flyttade till den gatan och vad är det för hemligheter de bär på??

Och kommer Ana berätta för Carlos hur det ligger till, vad som hände på restaurangen mellan Gabi och John?? Och vem är Ana egentligen??

Ahh det är så mycket jag vill veta, hade kunnat sitta en hel dag och kväll och bara titta på det haha :)



Vad tror ni?
och Annika du får inte svara för jag vet att du är före oss i programmet hihi :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Sjukt bra att jag redan kommenterade detta blogg inlägget i kommentaren i förra blogginlägget... haha, no comments ana att du skulle skriva om detta... puss och kram på dig vännen.. :)

2009-10-27 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0