Varmande om hjärtat

Igår var en bra natt på jobb, det var ju lönefredag och mycket folk.. Tyvärr var vi lite dealers så vi fick stå lite länge, 1.45 och 2 timmars pass i pokern, visst vi sitter ju ner så det är ändå rätt lugnt men det blir "ganska" varmt om rumpestumpen efter ett tag haha :)

Men natten gick ju dubbelt så fort jämfört med i vanliga fall så det var skönt..

De senaste dagarna har inte varit på topp för min del, har inte mått helt hundra och varit nedstämd men igår var en helt ok dag.

Och det som gjorde dagen ännu mer var min id på rouletten under kvällen som sa till mig:

 Malin, det är ett nöje att se dig deala!

Och eftersom det är en person som jag ser upp till så värmer det extra mycket, tack Karin!



Karin tycker inte om att vara med på bilder, men denna har hon själv haft på sin face så då är det ok :)

Inatt är sista natten sen är jag ledig en och våra gäster lär väl bli väldigt glada då de får stanna en timme extra, inatt ställer vi ju om klockan.

Snart har jag semester också och det ska bli sååå skönt att få komma hem till min älskade familj och mina vänner.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen iväg till jobb, hoppas på att natten kommer gå lika fort som igår.

Ha en underbar lördag på er!
Puss!

Kommentarer
Postat av: cindy

hej babe.. när har du semester? den veckan som du skulle komma o hälsa på mig och bo hos mig? bara så jag har styr på läget? =)

Kram

2009-10-24 @ 20:09:27
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: Jonte

Tjabba,



Jag har alltid sagt att du har en "het" rumpa.. inte konstigt att du blir varm om den, ett tipps är att ta med en kylklamp till en kylväska och sitta på den :)



Hoppas att du känner dig lite bättre iaf, tusen pussar och kramar på dig vännen :)

2009-10-26 @ 14:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0