Cocktailparty!

På fredag så ska jag ha ett cocktail party hemma och jag håller på med att fundera på vad man kan bjuda på för tilltugg och vilka olika drinkar jag ska bjuda på osv men det ordnar sig :)

MEN den stora frågan är vad jag ska ta på mig, cocktail party, då är det ju klänning som gäller, jag har två klänningar som jag velar mellan..

Ni får se själva här


Detta är en helt vanlig tub topp klänning i siden, som jag isf tänkte ha en blomma exempelvis till på ena sidan och smycken till i samma färg isf som blomman..

Eller


denna med strass stenar på och så ett strasshalsband till det med matchande örhänge till??

Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Carina

Tyckte båda var fina men tycker nog den helsvarta! ha så trevligt!

2009-09-08 @ 13:58:20
Postat av: michelle

Den helsvarta, o du....nu får du fan kommentera tb!!Puss

2009-09-09 @ 09:45:28
Postat av: malin

Tack för hjälpen töser ;) får se hur resultatet blir :)

2009-09-09 @ 10:48:32
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: annika

tycke den med strass på=P

2009-09-10 @ 14:12:29
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0