Fika och vin

I måndags så hade jag och Paulie vår vanliga fika på måndagar :) Vi träffades kl fyra på odenplan och satte oss och åt lite gott, jag började med en lasagne och en cola, Paulie tog en mocca och en cheesecake :)
Och det var såå underbart väder också hela dagen!


Efter ett tag tog jag också mig en cheesecake och även en "Tuscany", en kaffe med smak av apelsin :) och Paulie tog en till kaffe mocca


Underbara soooooolllll!!!!!

Efter fikan gick vi till dansen, jag börjar 18.45 och sen var vi där till 21..


Jag hade fått lite för mycket socker i mig haha
 
Efter det gick vi till ett ställe som ligger precis brevid, super mysigt med soffor ute och eftersom det var en skön kväll så satte vi oss där och mös :)

Vid tolv började vi röra oss hemåt, så vi tog tåget hem vig 00.30

Väldigt mysig och underbar dag, som alltid med dig corazon! 
Besitos linda!
 

Kommentarer
Postat av: paulina

naaaw.... underbart o va med dig, linda!! tack sååå mycket för den sagen/kvällen!! Måste definitivt göra om det.....

Besitos corazon!!

2009-09-22 @ 13:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0