Min älskade papsi

Såg idag på bloggen att det var nån från Norge som vart inne på bloggen och jag misstänker att det är min älskade lilla papsi :) Jag har sagt att han måste kommentera när han är inne haha för det är ju så kul med kommentarer men han orkar nog inte..

Han jobbar tolv timmar om dagen, sex av sju dagar.. I tre veckor sen är han hemma en vecka och sen är det likadant igen.. Men han är duktig och fixar det galant och har gjort det i flera år! 

han är en helt fantastisk människa, verkligen helt underbar!

Jag bjuder på en bild här, den är väldigt illa men det är den enda jag har på oss två haha :)


ja bilden talar för sig själv haha
Men det är min lilla papsi och han är bäst!

Vi var i Thailand och vi skulle snorkla, jag höll mig dock precis i början på vattnet medans alla andra simmade långt långt ut.. men det vågar inte jag :) hihi 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0