Mysid dag med Paulina

I måndags hade jag och Paulina en super mysig dag på stan.. Vi började med en fika på Coffehouse by George på odenplan


fina Paulina


Jag tog en hallon cheesecake med en kaffe som hette nåt konstigt som jag inte kommer ihåg haha men det var apelsin och choklad syryp i så det smaka mumsigt! 
Paulina tog en kaffe mocca och en citron cheesecake, men jag tror min var godare för hon åt upp hihi.. Eller så är det bara för att jag är så svag mot bakelser och allt :) 

Vid 18 så började vi röra oss mot dansskolan, Paulina hade inget planerat så jag föreslog att hon skulle följa med och titta :) 

Efter träningen så gick vi till ett super mysigt ställe precis brevid, jag helt svettig och rälig haha men vi tog ett glas vin och denna gången blev det bara ett glas för sen skulle jag hem och ha telefontid med min älskade Sanne! 

En super mysig dag på stan och en super mysig kväll!

 


Kommentarer
Postat av: Jonte

Det verkade som ni hade ett trevligt samtal :)

2009-09-02 @ 16:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0