shoppat

Igår när jag mötte Paulina så tog vi en sväng på stan och jag kunde inte låta bli att handla lite :)

Gjorde bra och behövliga köp faktiskt


en vit och en svart tjock stickad tröja som är lite längre så den är super snygg till ett par tjocka strumpbyxor i höst :)




snyggt halsband från gina


såå sköna stövlar från Belle :) fina till den vita stickade tröjan, ett par bruna tjocka strumpbyxor och min bruna pälsväst till :)

och så klart var jag ju bara tvungen att köpa detta också


det ser oranget ut på bilden men det är bara för att det är blött, det är aprikost, och såå fint och skönt! Var tvungen att tvätta det idag dock då jag spillde choklad på det igår på jobb hihi

Ikväll är vi ett gäng tjejer som ska till habana, det blir först lite mat på odenplan och sen vidare dit, ska bli såå kul!

Nu ska jag ta upp tvätten och sen ska jag hoppa in i duschen så jag inte blir sen, ska möta söta Steffi 19.30 :)

Ha en bra onsdag på er allesammans!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0