Skön helg

Har jobbat i helgen men det har vart en skön helg och nu är jag ledig två, så skönt :)

Har fått upp den nya hatthyllan till kläderna också, lägger upp bilder imorgon, så nu slipper jag ha de i soffan.
Imorgon ska jag tvätta och sen träna sen på tis är det dags för inspelningen av Singing Bee, ska bli kul :) 

Och idag blev jag lurad ordentligt, pratade med Rille häromdan och frågade när han skulle komma hem och han svarade om ett par veckor.. 

Pratade med Jonte idag och han skulle över till Danmark för nåt grejs med företaget och sen får jag ett medd: Ring när du kan, jag har en överraskning..

Ringde så fort jag kunde men då var det inte Jonte som svarade utan det var Rille!!! Wiee!! Så nu är han hemma :) 



Nej jag har faktiskt inget speciellt att skriva om och är inte på humör för det heller så ni får ha en underbar söndag!

Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0