stan idag

Idag hade vi en super mysig dag på stan, vi åkte in vid 12 och gick lite rundor, in på Åhlens för att byta ett par jeans och sen vidare i stan.. Gick även till Elgiganten med min kamera eftersom den är sönder..
De ska lämna den till verkstan och det tar MINST två veckor!!!!!!!!!!!!!!

Sååå tråkigt att vara utan men men så är det ibland..

När vi var på Elgiganten så när vi var på väg ut så såg jag något väldigt kul :)


såg så skojigt ut så jag var tvungen att köpa det :)

Och det blev skit fräckt!







Jag tod bilderna när det var släckt i badrummet men det syns inte här men riktigt mysigt är det iaf :)
plus att jag har såna lampor som man kan sätta nere i badet eller på väggen eller var man vill egentligen, två som lyser i blått och två i vanligt ljus.. Jätte mysigt :)

Så en super mysdag i stan som avslutades med en god middag!

Imorgon blir det jobb och det blir det hela veckan framöver också, är inte ledig förrän på söndag men det är oki :)




Kommentarer
Postat av: annika

det va ju en sån jag bloggade om förra veckan=) var hittade du den o va kostade den??=Pkram

2009-09-23 @ 11:36:12
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: malin

ja jag vet, jag hittade den på elgiganten, den kostade 250kr, super fräckt när man duschar hihi

2009-09-23 @ 13:42:07
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: Jonte

haha, såklart skulle du hitta en sån, det finns massa sånna saker på www.coolstuff.se :)



Puss och kram på dig!

2009-09-24 @ 13:14:33
Postat av: mammsi

Hej stumpan!

Guud vad mysigt,måste jag oxå ha hihihi.

puss puss älskar dig mitt lilla hjärta.Din lilla mamma

2009-09-24 @ 16:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0