TOSIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som ni vet så bor vi ju inte direkt i ett slott utan på endast 31kvm!!! Och det har funkat bra tills nu! Jag har bara två garderober i hallen and thats it så jag har fått använda hatthyllan också så att jag får plats...


så så här har det sewtt ut i min hall, kläder i massor och skor ovanpå...

MEN nu ser det ut såhär!!


det syns inte nu men hyllen lossnade!!! Högra delen lossnade och alla kläder och skor bara ramlade till golvet...

Och nu ligger de här:(


O det mår varken jag eller mina kläder bra av...

Ni kanske tycker det låter fjöntigt men jag mår verkligen inte bra av att mina kläder ligger så här...

Man hittar inte nånting, allting ligger huller om buller, och allting blir bara en j..la kaos rent ut sagt!!
:( är så ledsen.. 


Kommentarer
Postat av: cindy

haha lilla högen!! Jag vet ju hur petig du var med dina kläder när du bodde hemma.. allt skulle sorteras efter mönster och färg... så jag förstår att du lider gumman!! Ett år till bara, det går snabbt =)

Puss

2009-09-03 @ 13:55:10
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: malin

tack hjärtat för din förståelse, nån som förstår mig iaf... Ja jag vet d går fort men det känns inte så när det blir så fel..

haha låter som nåt super tragiskt har hänt men det är d ju inte egentligen men för mig känns d jobbigt haha

du är för söt hjärtat!

2009-09-04 @ 20:44:34
URL: http://salsatjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0