bakdags

När männen åkte till stan sov jag lite till eftersom jag jobbade inatt, gick upp sen hoppa in i duschen och sen fick jag sug på att baka lite :)
Plockade undan och lite så här hemma och sen satte jag igång, gjorde en kladdkaka som jag vet Bojan älskar :)



delade den mitt itu för att kolla så den var tillräckligt kladdig så det blev ett brustet hjärta haha

sen gjorde jag en hallon paj som de ska få massa vaniljsås till :)


Massa gott! Nu ska vi snart äta en bruschetta till förrätt efter det blir det helstekt fläskfile med god sallad och vitlöksbröd sen får de frossa i desserterna för då åker jag in och möter Rille och Kaj som kom upp idag :)

Rille ska ju tävla imorgon som jag sagt för ett tag sen och jag är säker på att det kommer gå bra för honom, han är ju bäst :) eller hur vännen? ;)

Blir en sväng till gamla "kickis" där de nu sitter.. Det var det första stället jag och Rille var på första gången han besökte mig här uppe :)

Vad ska ni hitta på en lördag som denna?

Kommentarer
Postat av: Misan

Hjärtat vad har jag sagt om att lägga upp massa bilder på paj o kladdkaka o andra smaskigheter?? Det fungerar inte, jag känner doften men jag nååååår inte!

2010-04-12 @ 09:49:39
Postat av: Maja

men ååå så mumsigt!:D

2010-04-12 @ 10:06:17
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0