utan rubrik

Idag har jag vart deppig hela dagen, vet inte varför egentligen.. Det är inget speciellt som har hänt eller så, utan bara helt utan anledning.. Började gråta för ingen anledning heller innan idag.. Konstigt, men det kan väl vara alla tankar som snurrar i huvudet, hur allt ska lösa sig osv..

Men i vilket fall så fick min älskling mig på bättre humör igen :) Han är så söt!!

 

Med en massa fina ord så blev jag genast gladare, sen åkte han och handla mat till oss så vi kunde grilla ikväll och handlade mitt favorit vin



mmm det är så gott, det kostar om det ska smaka men det är det värt :)
Så gjorde han super god mat till mig, grillat gott kött med mozzarella vid sidan, sallad och vitlöksbröd, gott!! Tack älskling!

Visste ni förresten att Bacardi har kommit ut med en färdigblandad mojito? Den finns på systemet och är super god, bara att lägga massa krossad is i glaset, lite mynta för dekoration och fylla upp med den.. Mums!!



Så tycker ni om mojito, tveka inte på att köpa den :) om ni gillar hallon eller blåbärs mojito så är det bara att slänga i lite bär i en mixer med is och fylla upp med flaskan, också super gott!

Jag tycker mojito är väldigt gott, men det tar slut så fort bara haha

Vad har ni för drinkar ni tycker mest om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0