Babyshower

Isöndags hade vi babyshower för Michelle


Jag och Sanne hade planerat med alla som skulle vara med och överraska henne.. Hon trodde nämligen inte att vi skulle göra det för henne hihi :)

Men tyvärr så fick vi inte överraska henne utan Misan ringer till mig på dagen i söndags ocg berättar att hon vet allt..

WHAT?!!

Så tråkigt när folk inte förstår att det var en överraskning, man ska ju inte behöva säga att de inte får säga nåt tycker jag utan det är väl en självklarhet, eller?

Men oavsett vad så hade vi samlats alla töser för att fira henne, på riktigt amerikanskt vis. Massa skräp som hänger överallt och blöjtårta och andra presenter, massa massa :) 


eftersom vi inte vet vad det blir för kön, så körde vi på både blått och rosa 









massa gott som Sanne fixat :) 


Jessica och Elise 



paketöppning :) 

och sen var det dags för efterrätt


Jessica hade gjort superfina och goda cupcakes! 

En mycket lyckad dag, tror Michelle var ganska nöjd :) 



 

Kommentarer
Postat av: Misan

Jag var mer än nöjd, ni är världens bästa, kunde inte haft bättre vänner <3

2010-08-15 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0