Grattis!

Idag fyller min lilla prinsessa 7 år!! Förstår ni hur fort tiden går, det är helt sjukt! Det känns som det var igår hon knappt kunde prata eller gå och så är hon så stor nu, helt ofattbart egentligen.





Min älskade lilla docka börjar bli alldeles för stor, när jag tänker på hur hon är som person, så utåtriktad, så kunnig, så allmänbildad.. För att vara sju år gammal så är hon väldigt framåt.. Hon kan vara väldigt blyg i vissa läge, när hon inte känner personerna i fråga, om det är första gången hon träffar de el så. Men efter ett tag så mjuknar hon och ja då jävlar rent ut sagt sätter hon igång haha, det är inte många som orkar när hon väl sätter igång med sitt.

Mitt älskade hjärta, jag kommer finnas här för dig alltid, försöka guida dig genom livet och visa den "rätta" vägen, men även låta dig begå dina misstag för gör du inte det kommer du heller inte att lära dig. Det är ju trots allt av de vi lär oss..

Jag kommer göra allt jag kan för att du ska få en bra tonår och vara lycklig, i den mån som din storasyster kommer jag göra allt jag kan för att du ska må bra..

Jag älskar dig min bebis!

Kommentarer
Postat av: mellan systern

Jag tror att vår lilla maja kommer känna precis som jag gör nu,

för en syster som dig går inte att hitta hur mycket man än letar..

Du är som en bästa vän, samtidigt som du fortfarande är en stora syster, med mycket mer erfarenhet utav livet än vad både jag och maja har nu. så du kan lära, tillvägavisa och stötta oss i alla lägen.

Det har aldrig någonsin hänt att du tagit dig själv i första hand, aldrig någonsin har du sagt att du inte har tid, utan det svar du ger mig om jag är ledsen är bara; gumman kom hit!

Du är så ovärderlig min fina stora syster!

Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig!

pusspusspusspusspuss

2010-09-24 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0