Nu är det dags..

Ok, nu är det så väldigt längesen jag bloggade sist och jag vet att det är dåligt av mig men jag har inte haft ro och tid till det helt enkelt..

Som de flesta av er vet så har jag flyttat tillbaka till Helsingborg med min sambo efter hans studier i Stockholm..

Vi var en vecka på Kreta för tre veckor senungefär med hans kusin och en vän från skolan.

Här får ni lite bilder på det


Första dagen vid poolen


en blek Malin :)


de tre musketörerna i poolen!


jag gottar mig medans killarna leker :)


eller steker ;)


barnpoolen



Alex försöker göra sig rolig över mig, men jag vill inte.. :)


kärleksparet.. och jag lyckas gömma mitt öra :)yeay!


Jag och Alex vann: Ideal couple! haha, kändes lite fel eftersom vi är släkt men strunt samma vi vann iaf! :)


Finaste mannen min som tog mig på denna underbara resa! Det behövde vi verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0