Stockholm!!

I fredags kom mina älsklingar från Stockholm!! Sanna Hanna och Millekom ner vid halv fyra tiden, jag hade städat och bäddat till de så allt var färdigt :) Fick lite hjälp också hihi

Vi drog ner ganska direkt till hampan och tog en bafter work och lite vin o öl till det.. Jag Hanna Sanna Mille Miki och Jonte. Sen dök även Diana upp en runda.








Mille var lite bitter över att han bara fick ta kort hela tiden :) hehe













Vi hade trevligt och maten var god, efter ett par timmar begav vi oss vidare hem igen för att svida om och dricka lite drinkar och sitta på balkongen och ljuga lite :) Sen bar det ner mot stan.











En mycket bra dag,kväll och natt med de bästa!

Och nu hoppas jag att du styr upp detta om tio veckor Sanna hjärtat :) hihi
kommer ju bli nötbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0