.....

Finns inte så mycket att berätta just nu och har inte funnits det heller under de senate veckorna...


Jag hjälper Jonte just för tillfället på hans kontor med bokföring, fakturering osv, tycker det är väldigt roligt, gillar ju när det är ordning och reda :) eller försöker iaf haha

Sen åker jag ju till STOCKHOLM den 24e jan!!!!!!!!! Det benäms väldigt!!!!! Är jätte glad över att få göra min instruktörs utbildning i Zumba där uppe och samtidigt få träffa ALLA mina underbara vänner!
eller förhoppningsvis alla men jag hoppas hinna med de flesta iaf och att de hinner me mig :)



här är en bild från när jag och min kusin var och skulle ha lite "kul" haha en sommardag på medborgarplatsen :)

Åhh jag saknar det!!

hmm... är det helt enkelt så att jag saknar sthlm så mycket?? Alla mina vänner, mitt jobb och kollegor osv..... eller?!

Jag vet faktiskt inte riktigt själv ens en gång men snart så......


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SAKNAR STOCKHOLM,DINA VÄNNER,KOLLEGER O DITT JOBB!!!!!!!! :)

2010-12-01 @ 09:29:32
Postat av: Vossler

We can be Heroes



Just for one Day



We can be them



For ever and ever



We could be Heroes



Just for one Day



I



I´ll would be King



And You would be Queen



We can be us



Just for one Day



...ad infinitum...

2010-12-16 @ 21:33:38
URL: http://www.flashback.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0