Tapas och La Habana

Igår var vi och åt tapas igen :) ett underbart gäng och massa god mat, mer kan man ju inte begära..

Som vanligt blev det sjukt mycket mat och massa vin



Efter maten åkte vi till La Habana, det var bachatakväll och jag har inte kunnat gå dit på väldigt länge så det var kul att träffa alla och få dansa lite :) 

En super trevlig kväll som jag avslutade med att göra snöänglar!! Sååå underbart att få slänga sig i snön!!



Idag har det inte vart nån action på mig haha mest legat i sängen, skönt att få göra det ibland :)

Imorgon är det dags för jobb igen och jag måste träna in koreografin tills på söndag också, den är inte så svår så det räcker med imorn tror jag :) Ska verkligen bli superkul på sön!!

 

Kommentarer
Postat av: Marija

Super blogg , den är hur skoj som helst att läsa..

Drago mi je sto si me posetila na moj blogg..

pa nasla i ja tebe:D ovde



pelepa si ;)

i laku noc ! podrav / Marija

2010-02-24 @ 02:31:42
URL: http://www.nattstad.se/CositaBonita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0