Lets Dance!

Hej hopp!! Hur har er dag varit?

Min har varit helt ok, jobbade till 19 och sen åkte jag hem för att titta på Lets Dance.. Blev glad över att Daniel och Elin gjorde så pass bra ifrån sig jämfört med de andra gångerna.. Daniel har alltid varit min idol inom dansen men sen jag såg honom i denna säsongen så blev jag besviken..

Han har lagt på sig, han är inte lika tränad som han varit innan plus att han har inte gjort lika bra ifrån sig som han brukar och borde..

Kan bero på sin danspartner men eftersom han är proffessionell plus kille (han som för alltså) så borde det inte vara når problem för honom..

MEN jag blev iaf glad ikväll igen när de hade sitt uppträde för de gjorde bra ifrån sig :)


Vem tycker ni ska vinna Lets Dance?

Jag tyckte att helt fel åkte ut ikväll faktiskt, jag vet inte vad ni tyckte men enligt min mening, visst Rabih är en go glad person och säkert många tonårstjejers favorit, men helt ärligt den attityden han ligger inne med fungerar inte..

Om du vill komma nånstans så kan du inte ha en så negativ inställning och attityd som han har, men som sagt det är bara min mening..

Vad tycker ni??




Jag vill ju att Daniel ska vinna men det är bara för att jag gillar honom som dansare så mycket.. Men jag tycker Claudia är väldigt duktig och har gjort väldiga framsteg och även lilla söta Molly, hon är ju så underbar!

Men ja vi får se, vem tror ni kommer vinna som sagt? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0