min stjärna!!!

Min mellersta syster har också fastnat i blogg träsket :) hon är 15 år gammal, eller 16 i mars, sorry min stjärna ;)

Jag läste ett inlägg idag som hon skrivit, och det är väldigt fantastiskt att en tjej i den åldern har de tankarna och åsikterna, vi är väldigt lika men det är ändå skillnad på 15 och 25.. Speciellt i tonåren när man tampas med alla problem osv.. Men jag ska inte säg mer utan låter er läsa här ist



Måste bara säga att det finns så sjukt många tjejer med dåligt självförtroende
och dålig självkänsla..
Men jag menar, man föds till den man är för en anledning, just för att man ska vara så..
everything happends for a reason liksom..
Och var och en är bra på sitt egna lilla sätt, så jämnför aldrig dig själv med någon annan
för det får dig bara att må sämre, belive me..
för alla är olika, alla är speciella på sitt sätt!
&låt aldrig någon eller något förändra den du är, om du bara är dig själv så flyter allting på tillslut.
Om det finns någon som tycker illa om dig, for no reason. då är det bara avundsjuka rakt igenom!
bara ignorera det.. låt folk snacka, låt dem kolla &låt dem tycka...
för så länge du själv vet vem du är och känner dig trygg med dig själv, så behöver du inte bry dig
om vad andra tycker om dig..
Det finns något som var och en är bra på, har du inte hittat det än, så kommer det med tiden..
Så tänk nu efter rikigt noga, och skriv sedan vad just du är bra på eller vad du tycker om med dig själv?

sluta vara osäker på dig själv, alla har något som ingen annan har...
couse you are beautiful.




Oki ja det är min syster och jag tycker ju hon är den mest vackra av alla! Men även om det inte är er syster, visst är hon vacker? ;) 

Här får ni adressen så kan ni gå in och kommentera lite till henne, tänk så glad jag blir för en kommentar, tänk vad Emma då kommer bli :) hihi 

www.emmaajosefin.blogg.se

nej jag har fortfarande inte lärt mig hur man länkar haha 

Puss på er med ;)

 


Kommentarer
Postat av: Jonte

Hon är jätte söt, otroligt go e hon också, hon brås på sin syster :) puss på er båda :)

2010-01-14 @ 01:40:54
Postat av: annika

har du semester då?

2010-01-14 @ 13:31:07
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: emma

ooh vad jag älskar och saknar dig min underbara syster!!

haha, blev lite generad när jag såg detta inlägg..

& juste, jag tänkte kanske komma upp till dig på påsklovet(i slutet av mars?)

saknar ju dig så mycket! puss

2010-01-14 @ 22:14:52
URL: http://emmaajosefin.blogg.se/
Postat av: malin

du får komma upp till mig precis när du vill min stjärna :) jag ska kolla hur jag jobbar då så kan vi planera in några riktiga heldagar :)



Älskar dig mer än jätte mest och saknar dig så sjuuuukt mycket!!!!

2010-01-17 @ 02:25:44
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0