nya glasögon

Igår var jag och provade ut nya glasögon.. Min förra optiker sa att jag skulle använda mina glasögon varje dag, men det har jag inte kunnat eftersom de gjort så ont.. Och det är säkert fyra olika som försökt ställa om de men utan resultat.. kanske mig det är fel på haha

Men nu bestämde jag mig för att ta ett par utan de som man böjer vid näsan(vet inte vad de heter hihi)

Och det gjorde jag, plus att det var även ett erbjudande om att man fick ett andra par för halva priset så det tog jag ju hihi  ;)

Kul att ha och kunna byta med lite ju, så de kommer om ett par veckor så då får ni se :)



Nu ska jag snart iväg till jobbet, så jag önskar er en underbar onsdag!!

Hade jag vart ledig hade jag varit på La Habana och dansat!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Men men ha en bra dag och kväll med er!

Kommentarer
Postat av: misan

Älskar den bilden, lilla klätterapa =) o solen skiner...vill!!!!

2010-01-30 @ 14:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0