Avslutningsfest

Idag jobbade jag mellan 14.45-22, riktigt sköna pass att jobba.. Man har hela dagen före och sen kan man samtidigt göra nånting på kvällen om man känner för det.. 

Bojan hade sin avslutningsfest med sin skola ikväll och han och Odd mötte upp mig efter jobbet för att vi skulle ta oss vidare dit, det hölls på Tekniska högskolan.. Mycket bra lokaler hade de fixat.. Tyvärr var det måna som var besvikna på maten..

Vi gick inte på middagen för att killarna ville hellre äta ute och jag jobbade och det var de glada för, de hade betalat 550kr per person för maten och det hade tydligen inte ens räckt till alla, det är fan illa alltså..

När vi kom dit hade folk börjat "komma i form" och det var trevligt men eftersom jag ska jobba imorn så kände jag inte riktigt för att stanna så länge så vid tolv tog jag tunnelbanan hem.. 

Jag vet en som nog kommer få ta hand om Bojan inatt haha 

De var jätte fina allihopa, så stiliga så 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0