Godmorgon på er

Ja inte för alla är det morgon men jag jobbade inatt ju så vakna för en timme sen av solen som sken i ansiktet :) underbar känsla att vakna så!

Natten på jobbet gick bra som vanligt, ville inte alls gå och jobba då jag kände att jag höll på att bli sjuk, ont i halsen och snuvig och sen på natten även feber men det gick bra ändå och så länge solen skiner kan man ju inte vara annat än glad :)

Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu så jag har ställt in mig på att jag kommer bli frisk idag haha..

Nedräkningen närmar sig sakta men säkert, nu är det bara två veckor kvar tills jag flyttar :( Usch vad tråkigt det kommer bli.. På måndag kommer Jessica upp till mig :) och på onsdag ska vi va ett gäng här och grilla osv på baksidan, det blir en sista kväll innan jag flyttar med alla vänner, det ska bli riktigt roligt!

Packa måste jag också börja göra men det tar ju inte så lång tid :)

Har väl en del på schemat dessa två veckorna haha.. Varför gör man alltid så att man väntar med saker man vill göra in i det sista? Aja det kommer bli två riktigt bra veckor iaf!

Sen ska jag vara i Malmö den 6e för rundvandring osv och sen hoppas jag på att få en vecka i nåt varmt land, måste få lite sol och värme så man kan ladda batterierna ordentligt, känner verkligen att det behövs



Åhhh ja tack! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nawe... så mysigt ni kommer ha det:)

Ni vet att ni är välkomna att hälsa på anytime=)



Pussar.......

2010-06-17 @ 14:54:27
URL: http://antches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0