Grilla?

Efter tre bra nätter på jobb är jag ledig i två dagar, så skönt. Idag ska jag och min kära kusin och Hanna umgås, vi ska vara hemma hos mig och njuta av solen på balkongen med diverse tillbehör.

Jag har tänkt att vi ska grilla men jag har faktiskt aldrig gjort det själv så vi får väl se hur det går haha kan bli en rolig syn det här :)

Men trevligt och mysigt ska det bli iaf..

Det slog mig i förrgår att jag har inte så lång tid kvar på jobbet och det gör ont i mig.. Jag trivs ju så bra och tycker om alla mina vänner och kollegor..

Nu har jag 14 pass kvar..

Den 23e ska vi samlas några stycken, alla som vill, och grilla och kanske ha lite lekar och så för de som vill iaf :)  Det blir det sista jag kommer kunna göra innan avfärden mot Helsingborg så det ser jag fram emot..

Sen i sommar kommer det hända mycket, känns redan som om jag kommer ha fullt upp, men det kan vara skönt samtidigt..

Jag tar en dag i taget och ser vad livet har att bjuda på :)

Efter vi har grillat ikväll kanske vi beger oss in mot stan och till La Habana, men det är inget osm är säkert utan vi får se hur vi känner mot kvällen, nu på dagen så ska vi bara njuta :)



Och jag måste bara ge en stor stjärna till min fina vän och kollega Anna!! Du är så fin mitt hjärta! och du är så sjukt rolig hahahaha, vem ska förgylla mina arbetsdagar nu då?! 

En stor stjärna till dig min vän!


 

Bästaste Anna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va söt du e :) Jag har inte läst din blogg på länge men nu så. Jag blev tårögd ska du veta! Puss O Kram

2010-06-07 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0