Helsingborg!

Helsingborg är en väldigt fin och mysig stad, och för er som inte varit där så är det iaf dags nu när jag flyttar tillbaka att komma ner och besöka, vi har plats i vårt hem till er! :)

Jag sökte på youtube efter just Helsingborg och hittade några klipp



Vi kan också, även om knutpunkten inte är så stort och inte lika många men vi kan iaf :)



och en egen visa tom haha, det är det inte alla som har :)



sen har ju även vi sjuka människor i vår stad hahaha



hmm ja vad ska man säga..



vi har kanske bara sjuka människor trots allt hahahaha, det är ju så man, ja jag vet inte vad..

skratta gjorde jag iaf haha

Nu kommer det däremot något fint :) ni måste titta på hela :)



och så här ser en promenad längs strandpromenaden ut :)







mycket fint eller hur?



även en massa dans på stranden :)

det finns mycket fint med Helsingborg och det är ju det vi ska se till och ta till oss inget annat, så mina vänner uppe i sthlm, när ni inte har något för er ett par dagar så ser ni till att ta en roadtrip till lilla mig så går vi ut och gör stan osäker ;)

Som sagt, sovplats finns! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0