inga ord..

Jag läste detta i Davids blogg ikväll och jag måste dela med mig.. Blödig som jag är så började jag ju såklart gråta hihi.. Men det hade nog vem som helst gjort för så fina ord...



Malin ska ju som sagt sluta hos oss snart. Idag fick jag en present av henne! En tröja som jag visat på bloggen tidigare. Den var kanske lite för stor, men ändå mysig. 

Måste bara säga att det är få människor på denna jord som är lika rar som henne. Hon är en fantastisk människa. Önskar henne allt det bästa i världen. Malin är grymt duktig på sitt jobb också. Om hon hade stannat kvar, så är jag säker på att hon skulle gjort en kometkarriär hos oss. Få människor som kan leverera lika bra service och alltid vara så professionell som lilla Maulin.

Nu säger jag inte detta bara pga att jag fick en tröja av henne. Hahaha. Jag har nämligen "följt" henne ända från dag ett. Var ju med på hennes första intervju. Det är med stor sorg i hjärtat som jag säger farväl till denna tös...  Men jag får se det som så, att hon kommer att sprida vidare sin kärlek och värme till andra behövande människor.

Världen skulle må bra av att ha flera glädjespridare som dig Malin!

Lycka till i Skåneland lilla söta Maulin...



TACK för allt fina David!


Kommentarer
Postat av: Misan

Så sant som det är sagt och vi i skåneland är mer än glada över att få henne tillbaka, hon är sååå saknad!

2010-06-08 @ 11:33:04
Postat av: AnnaPanna

Naweeeeeeeee..... så sött då... Men Malin.. med tanke på att alla verkar få samma uppfattning av dig så måste det ju vara sant, eller hur =)

Massa lycka till kramar till flytten... <3

2010-06-08 @ 13:45:44
URL: http://antches.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Är man bäst så är man ;) Men kan ni lämna tillbaka vår Malin!!!

2010-06-08 @ 15:54:20
Postat av: Erika

aweee vad fint! Men varje ord stämmer gumman!! Sug åt dig bara!! :)

2010-06-08 @ 19:29:19
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0