Inte ok!

Nu är jag ledsen i ögat, jag som ville ut och åka båt idag.. Men det är ju inget fint väder så då går det inte :(

Så mysigt hade det varit att åka en tur genom skärgården och njuta av vårt fina stockholm :)


Djurgården 10 på Strömmen, Stockholm 2005-07-02

Men men det är som det är ju så inte mycket att göra..

Natten på jobb gick bra förutom min satans förkylning, gud satt och nös vid poker borden flera gånger efter varandra, det var lite pinsamt att behöva be om ursäkt stup i kvarten men de var så trevliga gästerna så det gjorde de inget, det var iaf vad de sa haha


Jag måste testa sen igen att blogga från mobilen och se om det är nåt fel eller om det bara var tillfälligt, bara så ni vet om det dyker upp som innan :)

Nu får vi se vad denna dagen bjuder på för härligheter, sitter och tittar på matchen nu faktiskt mellan Serbien-Tyskland, håller verkligen tummarna för att Serbien ska vinna men betvivlar det dock..

Men positiv anda!

Har ni några förslag vad man kan hitta på en mulen dag i storstaden så säg till tack :)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

hur kan du änns säga en sådan sak, att serbien skulle slå tyskland. Du som jinxade dem...inte OK! =)

2010-06-20 @ 12:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0