Lite si så där..

Alla känlslor är så blandade nu... Jag jobbar mitt sista pass imorgon och på torsdag morgon bär det av med flyttbilen till Helsingborg.. Till vår nya lägenhet, en trea på 79kvm med två badrum och en balkong på 9ggr 2 meter! Och ett ordentligt kök att se fram emot, en riktig lägenhet igen så att säga :)

Samtidigt så tycker jag om vår lägenhet vi har nu som trots allt bara är på 31kvm med inget kök överhuvudtaget haha...  Men det är så det är att bo i stockholm har jag fått veta ;) 

På ett sätt så känns det som att jag bara kommer vara iväg på en liten "semester" som jag varit innan och på ett annat sätt så känns det som om jag aldrg kommer se stockholm igen... 

Jag vet att jag ska flytta och att jag gör det inom några dagar men det känns så overkligt samtidigt.. Jag vill väl inte inse, jag vill väl inte riktigt förstå det... Men så är det... Sanningen kommer ifatt en till slut.. 

Det ska bli så kul samtidigt som det kommer bli så fruktansvärt sorgligt och ledsamt...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller säga egentligen.. 


Kommentarer
Postat av: Erika

awe men snäckan då! Du får bosätta dig ngnstans mitt imellan ;) Det kommer bli jättebra ska du se men det kommer ta en stund att vänja sig bara :)

Hahaha nyfikna du, men jag förstår... e ju oxå ganska nyfiken av mig ;) så av mig fick han en klocka och en tiger of sweden plånbok och sen festen oxå.

Jag är ledig inte nästa vecka men hela nästa vecka igen, ska vi ta och träffas en dag då? På måndagen kanske? pussar

2010-06-27 @ 15:02:06
URL: http://erikabitme.se
Postat av: Jonte ponte

Du ska nog komma in i helsingborgs yran igen, sen får du haka på mig till sthlm när jag ska på nån av mina trips dit! :) det kommer att bli ultra! :)

2010-07-02 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0