möta upp Jessica

Så nu har jag packat det jag kan idag, sju lådor bara från köket!!! Vad hände där liksom, så litet kök som vi har trodde jag aldrig skulle rymma så mycket men men.. Nu kan jag inte packa mer iaf för jag har inga lådor kvar haha

Så om tjugo min ska jag åka in till centralen för att möta upp Jessica, hon kommer med flyget nu halv nio så det blir nog lagom :)

Ska bli så mysigt att få träffa henne och ha henne här i fyra hela dagar!

Vi ska laga lite mat och dricka lite vin ikväll och ta igen precis som på den gamla goda tiden :)


Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha ja man har så sjukt mkt mer än vad man tror! Tack gumman! Faktiskt Andreas som har fixat rabatterna helt själv! Duktig e han! Ditt hus kommer ska du se, och då hoppas jag att de blir nånstans här nära mig :)

Pussar

2010-06-21 @ 22:31:32
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0