Tillbaka i storstaden

Igår kväll kom jag hem igen, det var riktigt skönt att gå av på centralen och känna att man längtade hem, till Bergshamra :)

Jag måste ju passa på att njuta de sista veckorna nu, har två veckor kvar ju innan det bär av till Helsingborg..

Vistelsen där nere var bra, stämningen var trevlig och alla var allmänt glada.. Ialla fall de flesta haha

Ikväll ska jag laga middag till mig, Hanna och Annika. Hanna och Sanna kom hem från sin resa inatt så jag bara längtar till jag får höra allt om hur underbart de haft det :)

Så det ska bli mysigt med en massa god mat, gott vin och framför allt det bästa sällskapet :)

Imorgon ska jag jobba och jobbar två nätter bara för att sen vara ledig en dag så det känns ok :)

Nej nu ska jag göra vid mig lite så jag blir lite piggare och kan komma igång här hemma, istället för att bara ligga framför tvn haha





Ha en skön tisdag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0