Egypten!

Egypt here we come!! Snart åker vi till Egypten och gud vad skönt det ska bli!! Vi fick en all inclusive resa för 6500, ett ställe som heter "marsa alam" hotellet vi bor på ligger på stranden, vi har balkong med havsutsikt, vi har spa massage osv om vi vill, och vi har en stor härlig pool där vi kommer koppla av och njuta och dricka en massa goda drinkar :)

Det ska bli såå underbart och jag behöver verkligen detta, jag ska åka med två väninnor och de behöver detta lika mycket som jag.. Inget festande utan bara koppla av, få sol och värme och bara vara!

Jag var ju i Nice med två väninnor förra sommaren men det var inte riktigt samma sak som detta kommer bli, vi var där på sensommaren så det blev inte riktigt det här med at sola och bada, plus att stranden vi bodde vid hade stenar stora som jag vet inte vad haha men vi hade det mysigt där ändå eftersom vi var alla tre tillsammans!

Men detta kommer ändå bli annorlunda och såå skönt :)



Hanna



Sanna



Och jag :)

Vi kommer få det underbart tjejer!!!!


Kommentarer
Postat av: cindy

:( trodde du ville åka på semester med mig? vi snackade ju om det før längeseb.. men men.. ha det så kul. kram

2010-03-29 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0