jobb jobb jobb

Nu blir det jobb i tre dagar för min del, har varit ledig två nu och i tisdags fick jag ju njuta av mina husfruar :)

Igår skulle jag gått på bio men det blev inget för min del...

På söndag ska vi fira Hanna, jag var och fixade en present till henne igår hihi hoppas bara att hon blir glad :)

Jag har beställt lite nya vårkläder också, farligt det här med internet shopping, det är så bekvämt plus att det var billigt och då kan det ju ganska lätt bli smådyrt hihi ;)

Men det förtjänade jag faktiskt :)






Hmm fick inte in någon bild på den klänningen jag beställde härifrån men den är super fin, korall färgad "flickklänning" ungefär haha

Sen beställde jag lite från H&M och Laredoute :) busig jag har varit

Var brukar ni beställa kläder från när ni nätshoppar?







Kommentarer
Postat av: therese

brukar handla genom att skriva på google "kläder på nätet" så hittar man massa smått och gott där att välja mellan och ser glad ut tills fakturerna kommer hahahah ;)

2010-03-11 @ 14:25:53
Postat av: therese

snyggt med korall färger, blir nog sommarens färg i år. själv brukar ja gå in på google och skriva "kläder på nätet" så kommer där en massa så ser ja glad ut tills fakturan kommer hem skickad;) haha kram

2010-03-11 @ 14:28:28
Postat av: malin

haha ja d e alltid fakturorna som förstör det roliga :) jag tror också på korall i sommar, ser det överallt :) det är fint när man har fått lite färg :)

2010-03-11 @ 14:38:05
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: therese

plus korallen ger dig lite färg fast du inte har den där färgen ;)

2010-03-11 @ 15:21:15
Postat av: Anonym

plus korallen ger dig lite färg fast du inte har den där färgen ;)

2010-03-11 @ 15:21:57
Postat av: malin

Jag hoppas du läser kommentaren här istället för nu har det gamla inlägget försvunnit :)



Nej vi ska inte ha nån kontakt igen haha, är glad för hans skull om han träffat nån men samtidigt tycker jag synd om din väninna om hon är intresserad, men som sagt det är bara att fortsätta.. Allt är tillåtet i krig och kärlek som de säger :)



Kram kram

2010-03-13 @ 05:04:02
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0