Utekväll..

I onsdags så kom ju min väninna Therese upp till mig :) jag hämta henne på centralen sen drog vi hem till oss för att lämna hennes saker och göra vid oss för en liten sväng på stan :)

Vi började på Habana, älskar det stället!! Blir ju så lycklig när jag får dansa av mig hihi

Sen drog vi vidare till Ankan där vi mötte upp lite vänner och kollegor, mycket trevligt och en super kväll, verkligen!


Jag och Therese på väg till habana


Viktoria kom också till habana och nu är vi på väg till ankan, svettiga och jävliga haha eller jag iaf :)


Äpplekaka!!! Alltid ett måste och alltid lika gott! ;)
Har ni smakat det nån gång? ;)


fick med Jihi på bild till slut :)



Leo Och Reza :)


Elin och Sanna :)






Nice ladies! :P



något intressant på bordet tess? :P


fine!!


en mycket trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0