yeayyyyyyy!!!!!!!!!!!

Jag har varit lite nere den senaste tiden, eller de senaste dagarna rättare sagt, vad jag själv känt det som iaf..

Sen prata jag med Therese ikväll som sa att hon tyckt det verkat som att jag varit nere de senate veckorna...

Jag vet inte om det har med gamlafarmors bortgång att göra eller om det är något annat också men oavset vad så kom vi fram till att det stämmer ganska bra, jag har inte riktigt varit mig själv de senaste veckorna och jag gillar inte riktigt det..

De säger att "ur allt ont kommer nåt gott" och efter detta som varit så borde det komma något väldigt bra! Nu pratar jag inte bara om saker som hänt mig utan även mina nära och kära och det har varit alldeles för mycket den senaste tiden så nu måste det ju bara bli bra!!


Och en sak som är väldigt bra och väldigt rolig, det är att imorgon 19.45 står jag på centralen och möter Therese!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det ska bli så kul att hon kommer upp, hon har aldrig varit här och nu tyckte vi att det var dags :)

Jag får visa henne det lilla jag vet av sthlm och jag får ta med henne till de ställena jag vet hihi vi ska iaf till det bästa av det bästa imorn har jag bestämt, vi ska till La Habana och det komme bli helt underbart!!!

Jag kan inte sova så mycket jag längtar tills imorgon!! haha :P



Puss på dig min docka, vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: tezz

aw sötenöte jag älskar dig o de ska bli så kul..... hoppas vi kan sova en stund iaf :D



JAG LÄNGTAR!!!!!! puss ses imorgon!!!!!!

2010-03-03 @ 01:32:38
Postat av: tezz

hemsk bild förresten :D

2010-03-03 @ 01:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0