bilder

Igår var jag ledig!!! Och det var underbart skönt :) jag tittade på mina husfruar och åt gott sen satte jag min på balkongen med ett glas rose och började sortera bland alla bilder..

Jag både skrattade och grät emellan när jag fick tillbaka alla minnen från alla tillfälle, det är tur att man har bilder och kan påminna sig själv om vilka underbara tider mn har med alla:)

Det tog iaf en väldans tid att bli färdig med alla foton men det var kul :)

Här får ni lite random bilder från lite olika tillfälle


en underbar salsakväll med fina Paulina


Tomas Ledin på Sofiero förra sommaren med Erika


på Viktoria i somras med sköna cc folk



Mattias födelsedag förra året



Gröna Lund med finaste Helena!



Världens bästa Michelle i somras när hon hälsade på mig! Kärlek



en tidig morgon på båten i somras :)



personalpoker i höstas



Stiliga grabbar också på personalpokern

sist men inte minst




Min underbara mamsi också på konserten i somras, hon har verkligen sina stunder den kvinnan haha.. Eftersom man inte får ha med sig glasflaskor in på Sofiero så kom min kära mamsi på den briljanta iden att ta sin shot i en senapsflaska, inte i en vanlig plastflaska utan just denna haha, hon är verkligen rolig alltså!

Du är underbar min mamma och jag älskar dig så mycket!



Kommentarer
Postat av: Erika

men måste ge henne att de va jävligt smart för de kommer ju inte som med en vanlig flaska när man ska hälla! hahahaha

2010-05-19 @ 19:01:05
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0