Penis stand up!

Ja nu för att komma till nåt roligare och för att jag inte berättat om detta så var vi ett glatt gäng på en stand up för ett tag sen, men det var inte vilken stand up som helst haha utan det var penis stand up!! Haha ja det var min kära vän Anna som fick med mig på detta

mms_image

Så lycklig blir världens bästa Anna av att se penisar haha, nej hon är så klart lycklig av sällskapet ocså, eller hur hjärtat?? :)

Det var jag Hanna, Anna, Karin och David som gick på detta :)
mms_image
mms_image
mms_image

Sanna gumman anslöt sig också :)


Det var en mycket rolig show, jag satt med min kofta med stoooora kragar (väl eftertänkt haha) men behövde inte ta den för ögonen en enda gång haha

Vi hade en sjukt trevlig kväll iaf efter så gick vi till ett ställe på medis som heter " fenix" och mötte jonas och westman och efter det gick vi till "studio 54" och hade en super kväll, dock följt av lite tårar haha men jag kommer inte vara så långt härifrån och jag kommer upp och hälsar på ofta!!! :)





Kommentarer
Postat av: Anna

Nej jag va bara lycklig för det manliga organets skull ;) Klart att sällskapet gjorde mig lika lycklig :)

2010-05-18 @ 00:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0