Sex and the city 2!

Den 27e är det smyg premiär på filmen och den 28e är det premiär, jag har inte planerat nåt till min födelsedag ännu men jag har faktiskt tänkt nu att jag och de som vill ska gå och se filmen den 28e med lite rose i väskan hihi och sen vidare till Patricia och äta med alla som vill :)

Jag har inte skickat ut några inbjudningar än och så men detta är min plan iaf så jag hoppas att så många som möjligt vill hänga på :) "the more the merrier" eller hur? :)



detta fick jag idag :) de har gjort ett speciellt presentkort till filmen och jag lös ju upp så fort jag såg det såklart :)

Och min älskling var så fin och överraskade mig med detta :)

Så ni som vill med och fira min födelsedag, äta fantastisk mat och se denna underbara film med mig är hjärtligt välkomna, inbjudningar kommer!

Ni behöver inte följa med på filmen, ni kan följa med på bara maten om ni vill ;) 



 


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Haaaaaaaaaj stumpelumpan!

Ja, som Erika sa; nu har helvetet frösit till is, min Anna har skaffat sig en blogg hahahahaha.....

Vi får se hur länge jag orkar vara aktiv men kul e de alltid=)

Vet inte riktigt vad som skulle ha hänt i hbg men de får du gärna skriva mr om=) (nyfiken jueeee)

Hörde el rättaresagt såg att du skulle ta ditt pick o pack o dra dig hem till hbg igen... Lite synd att man inte kan vara där o välkomna dig =) men får göra de när man kommer hem o hälsar på... El hem känns ju faktiskt här nere nu tro de el ej =)

Lite segt på jobb fronten men de ska nog snart lösa sig... Hur har de gått för dig med jobbsökandet i hbg? Önska dig all lycka... O klart att vi ska hålla kontakten.. Du är en av de få jag mött med ett sånt stort hjärta av guld <3

Massa med kramar o Jonas hälsar tbx=)

2010-05-15 @ 13:41:16
URL: http://antches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0