världen är liten

Natten på jobbet gick bra, kändes som att den aldrig skulle ta slut men det gjorde den ju :)

Jag satt och dealde poker vid ett av borden igår och då sitter där en påg från skåne som frågar var i skåne jag kommer ifrån, helsingborg svarar jag ju då och det visar sig att han är från Hässleholm, det ligger en liten bit nedanför Helsingborg..

Då frågar jag om han känner Anna en tjejkompis som jag jobbat tillsammans med som också är därifrån. Jajamensan det gjorde han, de har både jobbat tillsammans och gått i gymnasiet :)

Världen är allt bra liten alltså, Anna jag vet tyvärr inte vad han heter men ja jag beskrev ju honom för dig så vi får se om det ringer några klockor :)

Anna Engmarker

Fina Anna panna! Puss på dig

Och imorgon flyttar ju då min kära kusin upp!!! Ska bli riktigt kul, jag längtar tills vi ses!

Annika Kristiansson

Känns så tråkigt att vi flyttar ner när hon kommer upp, men stockholm är ju inte så jättelångt ifrån så det är bara att åka upp och hälsa på henne och alla andra underbara vänner jag har här.

Nu ska jag snart åka in till stan för en liten fika och lite kortspel med pojkarna, och nej vi spelar inte om pengar, det får de göra själva haha :)

Sen är det dags för sista natten innan jag är ledig två, skönt.

Hoppas ni får en underbar lördag kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anna

naweeeeee... söte.....

Grattis igen förresten.... De kan man aldrig höra för mycket av =)

2010-05-24 @ 01:49:34
URL: http://antches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0