...

Det har inte varit min dag idag, eller jo en mysig dag har jag haft som innehöll en fika med Jessica på Mezo


och sen tog jag en liten promenad genom stadens gator i det kalla vädret, men jag hade ordentligt på mig så det var skönt :)

När jag kom hem satte jag mig vid datorn ch titta på zumba.com om det kommit upp något nytt datum för en instruktör utbildning och det hade det, och i stockholm tom!!!!!
YEAY!!!! tänkte jag direkt men vi skulle iväg och handla så jag kunde inte boka den då men vi var ju bara borta en timme så det var väl ingen fara?!!


Tji fick verkligen jag, när jag ser att den är slutsåld!!!! :( jag blev så ledsen och arg att jag började gråta, det var inte alls kul..
det kändes så bra innan när jag såg att det var lediga platser och jag blev så lycklig, äntligen skulle jag få göra utbildningen och ÄNTLIGEN skulle jag även få träffa mina vänner i storstaden...

Då förstår ni nog hur ledsen jag blev sen, det kändes just då för tillfället att allt bara var skit rent ut sagt och jag var helt menlös...

Det kommer fler möjligheter det vet jag men jag ville just på denna kursen, det hade vart så bra precis innan jul och sen kunna börja jobba med det när vårterminerna börjar... Men icke...

Inte nog med det så välte jag ett glas senare som gick sönder och drickan kom inte bara på bordet utan även stolen!!! Jaja materiella saker går alltid att ersätta så, men hela grejen gjorde mig bara ännu mer ledsen..

MEN jag är ju inte den som är den så det är bara på det igen, leendet på läpparna och tänk på allt positivt man har i livet och alla nära och kära som gör en glad och lycklig :)


Puss!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

2010-11-09 @ 10:00:58
URL: http://lesssle.blogg.se/
Postat av: Misan

Efter regn kommer solsken som dom säger, älskar dig min vän <3

2010-11-09 @ 10:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0