glömde ju

Glömde ju att lägga upp bilder från babyshowern.. Tankspridd, jadå!

Vi hade iaf en babyshower för finaste Sanne igår

Meningen är ju att det ska vara en överraskning men hon misstänkte lite ändå och det gör man ju haha :)

Vi höll på med mat och dekorationer här hemma hos mig medan Misan höll på med desserten hos sig sen kom hon hit och även Jossan och Erika och då fixade vi det sista innan Sanne skulle komma :) Kul och tissla och tassla och vara hemliga hihi



Så där alldeles lagom för mycket hehe




Jag sitter och gungar den finaste killen i babysittern :) Melvin då såklart för er som inte hänger med hihi  därav jag tittar ner, Erika fotograferar under dagen :)

Efter vi ätit tittade Jessica också upp :)



Då vart det dags för det roligaste, presentöppning!!!!



Alla samlade, tittandes på Sanne som öppnar sina paket

En jätte mysig dag med fina vänner, god mat, och goda kakor :)

Men nu blir det inga kakor på en vecka, slog vad med Michelle förra veckan men så fick jag ett sms av hennes sambo häromdan som löd: Lite skvaller : Michelle åt precis äppelkaka :)

Så vi gjorde om det och sa att from idag mån så ska vi inte äta några kakor, egentligen tyckte Misan att choklad borde vara inräknat men det tyckte inte jag var rättvist haha ;)






Kommentarer
Postat av: Sanne

Tack för en mysig kväll! =)

2010-11-13 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0