PAPPA!!!

Idag var min pappa på besök hos mig!!! Han kom på en fika hos oss idag, jag städade och bakade under dagen tills han skulle komma vid fem..
Mamma hämtade honom och sen kom de hit, min mamma och pappa!!

Känns lite konstigt att skriva och så underbart! :)

Vi hade en trevlig stund, jag bakade vaniljgifflar som han tycker så mycket om och vi drack julmust till det, som han också precis som sin dotter tycker så mycket om :D

Bojan satt och spelade ps när de kom och pappa blev så lyrisk att få prova det :) och visst fick han det :)



Så glad är han! :)

En mycket mysig söndagseftermiddag som avslutades med middag till Gossip girl och sen en trevlig telefonstund med Therese :)


Kommentarer
Postat av: Ingela Kristiansson

Jag hade aldrig känt igen Benny om det inte stod att det var din pappa. Kul att ni har kontakt. Är han inte väldigt lik sin pappa, såsom jag kommer ihåg honom i alla fall. Inge heter han va? Tyrolerdräkten blir finfin till Mats, vilken tur att han kunde då låna den. Vi hörs! Kram Ingela

2010-11-02 @ 16:42:52
Postat av: malin

Ja det är roligt att vi har kontakt :) Stämmer som du säger att han är väldigt lik sin pappa Inge.

Vad kul att det blev bra med dräkten

Kramar <3

2010-11-11 @ 15:13:50
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0