Nu var det dags!!!

Igår var jag ju och gjorde Brazilian Blowout hos Jessica på salongen www.lesssle.blogg.se
Och herregud vilket resultat det blev!!!!!!!!! Helt sjukt faktiskt, förklaring kommer här nedan.

Så här såg mitt hår ut förut när det är tvättat och fönat
§


En riktig risbuske alltihopa!


Först tvättade vi håret med ett speciellt schampo som är avsett just till denna behandlingen, två gånger, inget balsam.



När jag kände på håret blev jag rädd att vi skulle kamma ut det på det viset och det skulle vi, detta schampo gör att håret verkligen blir helt rent och väldigt strävt och därav ska man inte använda något balsam.

Jessica kamma ut det och sen delade hon upp det i fyra delar 


Och då la hon i vätskan i håret, därav hon delade upp det i fyra delar så att man verkligen kommer åt alla hårstrån.

Sen fönade hon det, långsamt och noggrant





Håret efter att det blev fönat..

Efter det så plattade Jessica håret lika noggrant som hon fönade det, och detta pga att medlet behöver värme för att håret ska ta in det ordentligt, varje del av håret skulle plattas 8 gånger!





Plattat!

Nu skulle det tvättas!! Ahhhh jag vill ju inte tvätta det när det skiner så fint och är så rakt och fint... Men jo, in i schamponeringen och tvätta sen skulle jag föna det själv, precis som jag brukar göra efter jag tvättat det hemma



Och nu skulle ju håret inte bli som det blev förr... Hur kan ett medel göra så stor betydelse tänkte jag... Men OJ vad fel jag fick och vilket resultat det blev!!!!!


Nu är mitt hår tvättat och fönat, enbart! Resultatet blir exakt likadant om jag tvättar det och låter det självtorka.

Tack Jessica för att du nu gjort mig beroende av Brazilian Blowout! Du är super! :)

En toppen behandling som jag varmt rekommenderar!! Jag är så nöjd så det är nästan sjukt!

Ni kan kontakta Jessica för behandlingen här 042-191913 eller på www.lesssle.blogg.se

Här får ni en bild till på före och efter, det är verkligen som man ser på bilder på nätet, helt sjukt!!
Men ack så fantastiskt!




Vad tycker ni???
Visst är det fantastiskt?!! :)



Jag är så glad och så nöjd så ni förstår inte! haha

Så kom gärna med åsikter och kommentarer och glöm inte, det är hos Jessie ni gör det! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Superfint...Men du är alltid lika fin med eller utan blowout <3

2010-10-19 @ 01:04:56
URL: http://www.metrobloggen,se/iminaconverse
Postat av: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 09:39:22
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: tess

coolt jag vill med :)

2010-10-19 @ 11:51:03
Postat av: Helena

Wow va häftigt! Roligt att det blev ett toppensnyggt resultat.

Hoppas skånekvinnan mår bra!

Puss & Kram

2010-10-19 @ 21:45:01
URL: http://helajni.blogg.se/
Postat av: malin

Mm kul är det :)

Finaste Anna! <3 du är så fin!

Helena: Jag mår bara bra tack själv också hoppas jag? Hur går allt med skolan osv?



Pussar till er!

2010-10-20 @ 12:25:50
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0