Tjejmiddag

Igår var en lugn hemmakväll med lite mys.. Idag blir det tjejmiddag hos Natalia som har fyllt år :)

Kommer knappt ihåg hur man går på sånt haha, då har man nog lite separationsångest från sitt hem haha, men det ska bli trevligt iaf..
Det ständiga problemet om vad man ska ha på sig osv är ju permanent haha, vill ju inte va för "uppklädd" och inte heller för "vardaglig", vilket problem egentligen då..

Nej jag tar på mig nåt som jag känner mig fin i och sen får det bära eller brista :)

Alla tjejerna ska gå ut men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, inte kul att gå ut här hemma ju, alltid samma sak..
Men min älskling ska ut ikväll för första gången på läääänge och henne vill jag ju såklart träffa!!



Hoppas att ni får en strålande lördag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0