ZUMBA!!

Idag var jag med Jessica på hennes träning och kollade, Zumba på Impulse nere i centrum.

Jättekul var det, det ryckte i hela kroppen på mig haha och nu har jag bestämt mig. Jag ska utbilda mig till Zumba instruktör! :)

Ska bara hitta en kurs som inte är slutsåld, det ska vara en i hbg i slutet på nov men den är redan full.. Ska ringa till de imorgon och höra mig för lite.

Det är ju dansen jag alltid velat syssla med och då kan ju detta vara ett steg på vägen kanske :) hoppas iaf..



Går ni själva på Zumba el skulle ni vilja göra det? Titta på videon och ge era åsikter om ni tycker det verkar vara en kul grej? :)


Kommentarer
Postat av: tess

hoppas hoppas du får en plats :P

2010-10-18 @ 23:38:39
Postat av: malin

Det hoppas jag också :)

2010-10-20 @ 12:23:15
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: Nina

Verkar skitkul ju :)

2010-10-21 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0