2011

Detta året har jag bestämt ska bli mitt år! Och jag hoppas att det blir ett superbra år för alla andra också..

Jag är inte mycket för att gnälla och klaga på om jag har det dåligt eller mår sämre, tycker inte jag iaf.. Sen vet jag inte om andra uppfattar det på annat sätt och isf ber jag om ursäkt för jag vill verkligen vara en glad, positiv och framåt person :)

Jag försöker vara det för det mesta men ibland är det svårt, det blir tyngre vissa dagar att orka...

Nu håller jag på med ett projekt angående Zumba, jag ska hålla mitt första pass v.5 och har inte ens ett färdigt pass ännu... Jag vet att jag kan och jag är såå otroligt tacksam för allt stöd och all "push" jag får från nära och kära men det är ändå nånting som sätter käppar i hjulet för mig.. varför???


Jag har ju alltid hållt på med dansen och detta är ju inte dans i den bemärkelsen utan mer ett träningspass, det kan ju inte vara så svårt...

Jag får ingen inspiration, överhuvudtaget och jag förstår inte varför.. Den måste komma snart för annars är jag körd!

Jag hoppas på det bästa och håller tummarna för att jag ska hitta gnistan igen till det jag älskar att göra, dansa!!! :)

Positiva tankar, eller hur? klart jag hittar gnistan ;)


Melle och mina systrar och min älskade mami hjälper mig att hitta den  :)





Ni är bäst<3

Kommentarer
Postat av: Abka

Har du redan varit i Sthlm?? :(

2011-01-13 @ 07:35:29
URL: http://Annikaokenzo.se
Postat av: Michelle

Hoppas att jag också kan hjälpa till att hitta din gnista =)

2011-01-20 @ 08:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0