2011..

Nytt år, nya tag som man brukar säga..  Jag har ju inte uppdaterat sen innan jul så tänkte göra det nu :)

Bättre sent än aldrig eller hur ;)


Julafton spenderades ju som vanligt med släkten, nästan underbart... Det hade vart alldeles underbart om vi vart hela släkten men detta året var vi inte det :( Mina kusiner och deras föräldrar kunde inte vara med tyvärr, men det kommer ju fler jular :)


Vi hade iaf det helt fantastiskt hos mormor och morfar


mormors fina dukning som jag måste fota varje år så hon får det som minne :) hon är söt den där damen :)



Ingelas fina ljusstake som hon hade stöpt till mormor



Mest underbara och finaste morföräldrarna man kan ha!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Maja får klappar av "tomten"



Tomten går och Marcus, (kusin) kommer efter ett par min..

Maja: Asså det är ju lite konstigt att tomten hade samma skjorta som Marcus har...

Vi: nej Marcus fick den i julklapp av tomten för att han träffade honom utanför dörren..

Maja: jag vet faktiskt att tomten inte finns, jag är 7 år gammal, jag vet att både malin och marcus var det de andra julen...

Vi: nej då Maja så är det inte, tomten kommer varje år till dig..

Maja: jajajajaja..


Hahaha vad ska man säga?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0