inga ord......

Här har jag precis gnällt om att man har tyngrre dagar osv och visst det är ju så, man kan inte alltid jämföra med hur man mår att det alltid finns människor som mår sämre för det är alltid så att ens egna bekymmer är jobbiga, det är så vi fungerar....

Men när man läser detta så... ja jag vet inte, sitter med tårar i ögonen och bara beundrar denna pojke och älskar och saknar mina systrar så det är sjukt!!!!!!!



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8402819.ab

Han räddade livet på sin lillebror.. NI MÅSTE LÄSA DENNA ARTIKEL!!!! Det finns inga ord för denna insats eller hur man ska se på det, jag hade gjort exakt samma sak för mina syskon, och det hoppas jag att de flesta hade gjort...

Glöm inte, var rädda om varandra och älska varandra för de vi är, vi är bara människor allihopa <3


Kommentarer
Postat av: Inge Nordgren

Fin kille, jag tänker på din far när han hoppade på sin kompis pappa som skulle misshandla sin son...

2011-01-17 @ 07:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0