nyår

Så vart det dags för att fira in det nya året och det gjorde vi hemma hos oss med det bästa sällskapet och god mat :)



papptallrikar är ju det bästa och enklaste sättet haha :)


värdinnan fick tid att göra vid sig i lugn och ro :)


medans mannen fixade till det sista


kusinen Milan var först på plats


sen fick älsklingen också tid att göra vid sig ;)



Min Misan!!! <3



fina paret <3



bästa tjejerna <3


samlade och ska äta gott :)


hmm hälla upp öl från en tapp borde jag ju kunna men denna var lite annorlunda haha


tror de tyckte det var gott, vad tror ni?! :)


en del av gänget :)


grabbarna kunde inte vänta till 12 slaget, de ville sååå gärna "bara testa"


en annan del av gänget :)


fina Jessie <3


sexy bitches hahahahaha :)


tolv slaget firades uppe hos baba och deda med skumpa och massa massa raketer :)

Michelle kommer du ihåg: sretna nova godina :)

eller som du så fint säger sretna godina <3

Du är bäst min kärlek!!!  Älskar dig!!!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Nej nej, jag säger inte sretna, kan ju för bövelen inte uttala det! =) Nova gottina sa jag så jag sa tydligen fel på godina också =) Haha

2011-01-17 @ 15:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0